„Dajemy im jakość.
To najlepszy rodzaj reklamy”
Milton Herseyà
Międzynarodowy Dzień bez Elektrośmieci
KLIENT: ElektroEko SA
W dniu 12 października, w przede dniu Międzynarodowego Dnia Bez Elektrośmieci, przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy dla ElektroEko oraz Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy piknik ekologiczny dla szkół podstawowych. W Parku im. Malickiego uczniowie wraz z nauczycielami uczestniczyli w specjalnie na tę okazję przygotowanej Ścieżce Edukacyjnej o tematyce elektrośmieci.
Mural edukacyjny w Warszawie
KLIENT: ElektroEko SA
Czy lubicie Państwo murale? Te dzieła dekoracyjnego malarstwa ściennego coraz częściej ozdabiają ulice naszych miast. Każdy jest inny, każdy wyjątkowy i każdemu przyświeca określona idea.
Ekologiczne stoisko edukacyjne
KLIENT: ElektroEko SA
W dniu 17 września 2022 r. na terenie parkingu Urzędu Dzielnicy Wawer odbył się piknik ekologiczny „Eko Power Wawer”.
Organizatorem był Urząd dzielnicy Wawer a Partnerem ElektroEko SA
Stoisko targowe Lactacyd
KLIENT: OMEGA PHARMA
Obsługa stoiska marki Lactacyd podczas Targów Ginekologicznych. Kreacja i produkcja stoiska, pełna logistyka. Zapewnienie i szkolenie obsługi stoiska. Przygotowanie pakietów dla ginekologów i materiałów edukacyjnych.
Warsztaty edukacyjne w szkołach
KLIENT: ElektroEko SA
Cykl warsztatów edukacyjnych w szkołach podstawowych na temat elektrośmieci. Zespół edukatorów przeprowadzał uczniów ścieżką edukacyjną, wyjaśniając problematykę zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Warsztaty realizowane były w ramach Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego Moje Miasto bez Elektrośmieci. www.moje-miasto-bez-elektrosmieci.pl
Klub Mleczaka
Klient: Adliner
To nasz autorski program edukacji zdrowotnej dla przedszkolaków, koncentrujący się na higienie jamy ustnej. Program skierowany jest do dzieci w wieku 3-5 lat. Nasza inicjatywa powstała z myślą o najmłodszych – dzieciach w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. W tym wieku bardzo istotne jest wytworzenie trwałego nawyku higieny jamy ustnej, poprzez regularne szczotkowanie zębów a także spożywanie[…]
Man Truckers World
KLIENT: MAN Truck & Bus Polska sp. z o.o
MAN Trucker’s World to międzynarodowy klub lojalnościowy marki MAN zrzeszający kierowców pojazdów MAN, oferujący szereg korzyści. Poza dostępem do bieżących informacji marki, Klubowicze korzystają ze sklepu klubowego, w którym zakupów dokonują za zebrane wcześniej punkty. Kolekcje w sklepie zmieniane są dwa razy do roku i zawsze dopasowywane do potrzeb, zainteresowań jak i gustów kierowców, a[…]
Moje Miasto bez Elektrośmieci
KLIENT: ElektroEko SA
„Moje Miasto bez Elektrośmieci” do program edukacyjny, realizowany przez Adliner od 10 lat. W tym czasie edukacją ekologiczną objęliśmy ponad 3 tys. placówek i ponad 1 mln dzieci. Celem programu jest budowanie świadomości wśród dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym, oraz ich rodziców w zakresie prawidłowego postępowania z elektrośmieciami. Szkoły mają możliwość uczestniczenia w dedykowanym[…]
Elektrośmieci to nie są zwykłe śmieci
KLIENT: ElektroEko SA
Pod koniec roku 2020 realizowaliśmy kampanię edukacyjną pt. „Elektrośmieci to nie są zwykłe śmieci”. Od blisko 15 lat przygotowujemy i prowadzimy kampanie, które mają na celu podnoszenie świadomości społecznej na temat zużytych sprzętów elektrycznych i elektronicznych. I choć nasze społeczeństwo posiada tę podstawową wiedzę, konieczna jest dalsza edukacja przypominająca prawidłowe zasady postępowania z elektrośmieciami. W[…]
3. Krwiobieg PCK
KLIENT: Mazowiecki Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
3. Krwiobieg Warszawa dla Polskiego Czerwonego Krzyża Mazowieckiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża to cykliczne wydarzenie, które mamy przyjemność organizować. W roku 2020, z uwagi na trwającą pandemię Krwiobieg przeprowadzany był w formule biegu wirtualnego. Głównym celem Krwiobiegu jest promowanie honorowego krwiodawstwa. To wydarzenie dla wszystkich, którym bliskie jest pomaganie innym, bez względu na umiejętności[…]
Miecia z imPETem
KLIENT: Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA
Wirtualny spacer po śMIECIArce z imPETem! W ramach kampanii „Działaj z imPETem” przygotowaliśmy wyjątkowy projekt – wirualny spacer edukacyjny po śMIECIArce, połączony z filmami, animacjami i konkursem. I choć pomysł powstał w czasie pandemii, wierzymy, iż w każdym czasie będzie inspirującym narzędziem w budowaniu świadomości społecznej na temat prawidłowej segregacji butelek PET a także ich[…]
Strefa Kibica MAN
KLIENT: MAN Truck & Bus Polska sp. z o.o
Mistrzostwa Świata w piłce nożnej 2018 i Strefy Kibica MAN, zorganizowane w całej Polsce w serwisach MAN, dla Klientów marki. Animacje, catering, wspólne oglądanie meczu, zestawy upominków.